8 kwi 2017

"Nakarmię Cię miłością" - Anna Dąbrowska

Tytuł : Nakarmię Cię miłością

Autor : Anna Dąbrowska

Wydawnictwo : Zysk i S-Ka

Rok wydania 2016

Liczba stron : 352

Dla kilku przyjaciółek wieczór panieński ma być przede wszystkim dobrą zabawą i odskocznią od codzienności. Warszawski klub, muzyka, alkohol i dodatkowa atrakcja - losowanie zadań, które ma wykonać każda z uczestniczek. To które przypadnie w udziale Laurze, przykładnej pracownicy banku, okazuje się wyznanie równie trudnym, co ekscytującym. Pocałunek z przystojnym nieznajomym... W ten sposób dziewczyna poznaje Tobiasza, charyzmatycznego muzyka. Wypełnienie zadania doprowadza do niezwykle zaskakującego poranka,                                                      a kiepski dowcip Tobiasza wywołuje nieprzewidziane skutki.
                                                                                                               / opis z okładki/ 


Na tą pozycję trafiłam niedawno, chociaż słyszałam o niej już wcześniej. Dorwałam ją we wtorek i w środę wieczorem byłam już po lekturze.

Laura - przykładna pracownica banku i Tobiasz - charyzmatyczny muzyk. Oboje mają tajemnice z przeszłości. Wyznanie zorganizowane przez przyjaciółkę Laury, potem dowcip Tobiasza zapoczątkowują całą serię wydarzeń.

Laura Danielska żyła w związku ze swoim szefem, późniejszym dyrektorem banku. Mężczyzna był nastawiony na karierę, a Laura ? Laura chciała normalnego życia.

Tobiasz był arogancki, wiele przeżył. Spotkanie z Laurą coś w nim złamało i go odmieniło..

Nakarmię cię miłością - to powieść romantyczna, bo przecież miłość w życiu jest ważna, kiedy kochamy życie staje się łatwiejsze, a posiadanie przy boku drugiej osoby ułatwia nam przejście przez życie.

Anna Dąbrowska wykreowała bohaterów prawdziwych, takich jakich wiele w prawdziwym  życiu . Wielokrotnie podniosła mi ciśnienie, wprowadzając taki zwrot akcji, że mnie - czytelnikowi serce stawało.

Pokochałam Laurę i Tobiasza tak mocno, że gdy książka się skończyła, poczułam jakąś bliżej nieokreśloną pustkę. Wiem, że jeszcze kilka razy wrócę do tej historii.

Polecam ją zdecydowanie !



                       
           

1 komentarz:

© Kordelia| WioskaSzablonów | X | X | X |.